Меню
Technical support engineer
Провідний український райдшеринг-сервіс Uklon, у зв'язку з розширенням шукає Technical support engineer, який стане частиною нашої команди. Uklon розробляє та підтримує одну з найбільших інфраструктур на українському ринку, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів.


Uklon розробляє власні додатки та веб-сайти, через які користувачі мають можливість робити замовлення автомобіля, а водії – їх отримувати; створює власну систему управління внутрішніми процесами (CRM), власний картографічний сервіс та власне рішення, що відповідає за інтеграцію з платіжними провайдерами та інше.


Команда Uklon завжди використовує найновіші технологічні рішення та методології, впроваджує інтелектуальні інструменти та намагається завжди бути технологічним лідером у своєму напрямку. Продукт побудовано на базі мікросервісної архітектури з використанням хмарних обчислень.

    Основні обов'язки:
    • аналіз і вирішення звернень згідно з термінами
    • аналіз відтворення проблем
    • регулярна комунікація з творцями інцидентів
    • приймальне тестування
    • взаємодію з суміжними підрозділами для вирішення заявок (devOps, QA, etc)
    • моніторинг працездатності системи, оперативне реагування на відхилення показників

    Буде перевагою досвід роботи з одним із цих інструментів:
    • mongoDB
    • Postman
    • Charles

    Вимоги:
    • розуміння клієнт-серверної архітектури
    • базові знання MS SQL
    • вміння аналізувати (відтворювати) проблему
    • розуміння різниці між протоколами http і https, знання основних http запитів
    • гарне аналітичне мислення
    Якщо ви шукаєте амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлені у використанні новітніх технологій та готові далі підвищувати свою експертизу, приєднуйтеся до команди Uklon.

      Бути частиною Uklon Team це
      • працювати в команді експертів
      • можливість постійно підвищувати свої вміння через:
        – обмін знаннями серед команд (лекції, курси, програма менторства)
        – участь у конференціях, хакатонах та форумах за підтримки компанії
        – наявність корпоративної бібліотеки та підписки на Pluralsight
        – заняття англійською для різних рівнів
      • мати гнучкий графік, 7-ми годинний робочий день, відсутність дрес-коду та корпоративні заходи
      • виконувати тільки цікаві задачі з викликом
      • підтримувати активний спосіб життя: йога, танці, футбол, участь у змаганнях
      Відповіді на питання
      Коли я маю виконувати задачі?
      Час для виконання задач ти обираєш самостійно, враховуючи обов'язкову присутність в офісі з 11:00 до 16:00 (не враховуючи тих, хто працює за змінним графіком)
      Чи можу я робити задачі віддалено?
      За нагальної потреби ти можеш виконувати задачі віддалено, проте ми вважаємо, що найпродуктивніше, коли ти поруч з командою
      Які плюшки пропонуєте?
      • широкі можливості навчання та зростання в команді, підтримка ініціатив
      • участь у конференціях, хакатонах, форумах, team building sessions
      • корпоративні курси англійської та спорт (участь у спортивних заходах, футбол, йога, танці тощо)
      • регулярні корпоративні заходи, відсутність дрес-коду
      Де ваш офіс та як добратися?
      5 хвилин від метро Тараса Шевченка (курсує трансфер)
      HR: Що тобі найбільше подобається в роботі?
      Саша: Люди та команда. До будь-кого можна звернутись з питаннями та отримати відповідь або допомогу. Подобається відкритість до нових технологій (є можливість використовувати компоненти, які раніше не використовували). Подобається спрямованість команди на результат, це дуже цінно.

      Саша, QA Automation
      По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Ользi ✏️
      Ольга
      HR Manager