Меню
Access Manager
Uklon – провідний український райдшеринг-сервіс. Як продуктова IT компанія ми розробляємо та підтримуємо одну з найбільших інфраструктур на ринку країни, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів.

Наші продукти – це додатки та веб-сайти, через які користувачі мають можливість робити замовлення автомобіля, а водії їх отримувати; ми створюємо власну систему управління внутрішніми процесами (CRM), власний картографічний сервіс та власне рішення, що відповідає за інтеграцію з платіжними провайдерами.

Команда Uklon використовує найновіші технологічні рішення та методології: продукт побудовано на базі мікросервісної архітектури з використанням хмарних обчислень. Наші експерти постійно вдосконалюють процес розробки. Маючи багато власних, ми також відкриті до твоїх ідей.

Щоб мати змогу впливати на розвиток продукту приєднуйся до Information Security team як Access Manager.
Що треба робити:

  • Аналізувати запити на видачу доступів
  • Верифікувати та видавати доступи
  • Вести бази даних додаткових доступів
  • Підтримувати в актуальному стані існуючу матрицю доступів
  • Брати участь у розробленні нових та актуалізації старих правил видачі доступів.

Цілі на півроку:

  • Розроблення наймінгу в AD та наповнення облікових записів актуальними даними
  • Брати участь у роботі SOC та забезпечення безпеки мережевої інфраструктури
  • Підтримання в актуальному стані матриці доступів
  • Ведення бази даних додаткових доступів
  • Підтримання та контроль за актуальним станом безпеки мережевої інфраструктури

Тому тобі будуть потрібні досвід та знання:

  • Віртуалізація
  • Знання мережевих технологій
  • Принципи побудови матриці доступів
  • Знання принципів аутентифікації та авторизації
  • Знання принципів мережевої безпеки
  • Знання SQL
  • Адміністрування Windows/*nix
  • Адміністрування AD

Бажаний досвід, навчимо, якщо не знаєш або не вмієш:

  • Cloud: AWS, GCP
  • JIRA/Confluence
  • Tableu
  • Досвід роботи з Postgres та MongoDB
Відповіді на питання
Які умови роботи?
• гнучкий графік
• можливість вибрати зручний формат співробітництва (офіс/віддалено/міксований), тому ти маєш можливість працювати з будь-якого куточка України, й світу
Які можливості для розвитку та росту?
• обмін знаннями серед команд (лекції, курси, програма менторства)
• корпоративна бібліотека та підписка на Pluralsight
• корпоративне навчання з англійської мови різних рівнів
• можливість відвідувати оплачувані семінари, майстер-класи, тренінги та конференції; хакатони, форуми, team building sessions
Які у нас ще беніфіти?
  • корпоративне медичне страхування
  • 10 робочих днів оплачуваних лікарняних на рік
  • 20 робочих днів оплачуваних відпусток
  • програма корпоративного страхування від COVID-19
  • інші соціальні бонуси та компенсації (допомога до народження дитини, додаткова відпустка у День Народження, вихідний за донорство та ін.)
Як ми піклуємося про твій Work-Life Balance?
• загальнокорпоративне дозвілля та дозвілля окремих команд
• гейміфікації, розіграші та інші цікаві активності
• різноманітні мастер-класи для співробітників та їх сімей, інші розваги
• спортивні секції (онлайн йога, футбол) та інші
Якщо ти шукаєш амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди Uklon.

Детальніше про компанію та команду:
http://careers.uklon.ua
Поділитися цією вакансією:
HR: Що тобі найбільше подобається в роботі?
Тетяна: Обираючи компанію для співробітництва, перш за все орієнтуюся на людей, з якими я буду працювати. Команда – це друга сім'я, в якій ніяк не обійтися без взаєморозуміння та взаємодопомоги, довіри, поваги. Вибір Uklon для мене був очевидний, і за всі 5 років професійної дружби з Uklon я лише підтверджую правильність свого вибору. Тому, якщо ви орієнтовані на розвиток в команді експертів, де панує мотивуюча атмосфера, вам до нас!

Тетяна, Head of HR
По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Єлизаветі ✏️
Єлизавета
HR Manager