Меню
Спеціаліст по работі з автопарками / Акаунт-менеджер
Uklon – провідний український райдшеринг-сервіс. Як продуктова IT компанія ми розробляємо та підтримуємо одну з найбільших інфраструктур на ринку країни, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів.

Наші продукти – це додатки та веб-сайти, через які користувачі мають можливість робити замовлення автомобіля, а водії їх отримувати; ми створюємо власну систему управління внутрішніми процесами (CRM), власний картографічний сервіс та власне рішення, що відповідає за інтеграцію з платіжними провайдерами.

Команда Uklon використовує найновіші технологічні рішення та методології: продукт побудовано на базі мікросервісної архітектури з використанням хмарних обчислень. Наші експерти постійно вдосконалюють процес розробки. Маючи багато власних, ми також відкриті до твоїх ідей.

Щоб мати змогу впливати на розвиток продукту приєднуйся до Uklon як Акаунт-менеджер.
Що треба робити:

  • Взаємодія з чинними партнерами та потенційними інвесторами
  • Обробка запитів на підключення автопарку до сервісу
  • Залучення нових автопарків
  • Контроль та аналіз роботи автопарків
  • Контроль напрямку брендування авто
  • Взаємодія з водіями автопарків, навчання водіїв у роботі с додатком
  • Розвиток програми лояльності для автопарків

Цілі на півроку:

  • Ознайомитися з ринком пасажирських перевезень, продуктами конкурентів, програмним забезпеченням для автопарків та водіїв
  • Підключення автопарків та їх розвиток, взаємодія з колегами, знання ринку пасажирських перевезень та можливостей ПЗ
  • Підписання договору з автопарками
  • Збільшення активних водіїв та покращення відсотку виконаних замовлень у конкретних автопарків

    Тому тобі будуть потрібні досвід та знання:


    • Добре розбирається в автомобілях і їх технічному пристрої
    • Розуміння, що таке клієнтоорієнтованість і чому надавати якісний сервіс - це важливо;
    • Практичні знання Google продуктів
    • Аналітичний склад розуму
    • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року
    • Вміння легко працювати з великою кількістю інформації

    Бажаний досвід, навчимо, якщо не знаєш або не вмієш:

    • наявність автомобіля
    Відповіді на питання
    Які умови роботи?
    • гнучкий графік
    • можливість вибрати зручний формат співробітництва (офіс/віддалено/міксований), тому ти маєш можливість працювати з будь-якого куточка України, й світу
    Які можливості для розвитку та росту?
    • обмін знаннями серед команд (лекції, курси, програма менторства)
    • корпоративна бібліотека та підписка на Pluralsight
    • корпоративне навчання з англійської мови різних рівнів
    • можливість відвідувати оплачувані семінари, майстер-класи, тренінги та конференції; хакатони, форуми, team building sessions
    Які у нас ще беніфіти?
    • корпоративне медичне страхування
    • 10 робочих днів оплачуваних лікарняних на рік
    • 20 робочих днів оплачуваних відпусток
    • програма корпоративного страхування від COVID-19
    • інші соціальні бонуси та компенсації (допомога до народження дитини, додаткова відпустка у День Народження, вихідний за донорство та ін.)
    Як ми піклуємося про твій Work-Life Balance?
    • загальнокорпоративне дозвілля та дозвілля окремих команд
    • гейміфікації, розіграші та інші цікаві активності
    • різноманітні мастер-класи для співробітників та їх сімей, інші розваги
    • спортивні секції (онлайн йога, футбол) та інші
    Якщо ти шукаєш амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди Uklon.

    Детальніше про компанію та команду:
    http://careers.uklon.ua
    Поділитися цією вакансією:
    По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Єлизаветі ✏️
    Єлизавета
    HR Manager