Меню
Твоє ім`я
E-mail
Телефон
Посилання на LinkedIn
Коментар
Резюме
* Натискаючи кнопку "Відправити", Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Положенням про обробку та захист персональних даних та надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.
Твоє ім`я
E-mail
Телефон
Ім’я твого друга
E-mail твого друга
Телефон твого друга
Посилання на Linkedin друга
Коментар
Резюме
Мій друг знає, що я його рекомендую та надав згоду на обробку його пересональних даних згідно із Положенням про обробку та захист персональних даних
* Натискаючи кнопку "Відправити", Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Положенням про обробку та захист персональних даних та надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.
tech/uklon - продуктова IT-компанія, що розробляє провідний райдшерінг-сервіс. Щодня потужна it-команда tech/uklon прокачує одну з найбільших інфраструктур на ринку України, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів

Ми створюємо highload продукт, за яким ховаються амбітні технологічні челленджі, безперервні інновації та неочевидні ходи. Наш фреймворк роботи - тестувати нові гіпотези, пушити свої ідеї та використовувати останній стек технологій

Для нас немає фінішу або межі - ми мислимо глобально. Наш продукт змінює завтра через зміну нашого сьогодні

То ж приймай виклик та вступай у гру із світовими гігантами на рівних! Давай змінювати індустрію разом!
Приєднуйся до нас у ролі Customer success manager
Hiring process:

Ми не проводимо «надцять» етапів інтерв'ю, бо цінуємо і твій, і свій час. Проходять лише такі етапи — знайомство, оплачуване ТЗ та технічна співбесіда.

Ми відкриті до спілкування, тож пиши нам особисто:
IT Recruiter, Ася Якушенко
Або просто долучайся до нашого ком'юніті


Що ми пропонуємо саме для цієї ролі:

  • не обмежувати себе в реалізації ідей та максимально креативити, спираючись на цифри — ми цінуємо підхід кожного члена команди
  • жодного мікро менеджменту, бюрократії та неадекватних дедлайнів
  • впливати на клієнтські процеси в продукті, яким користується вся Україна
  • роботу з не консервативним та гнучким ринком
  • зростати разом з провідною технологічною компанією, яка є національним лідером у напрямку райдшеринг-сервіс


Як саме ти можеш впливати на розвиток компанії:

  • співпрацюючи у крос-функціональнихкомандах з PO, маркетологами, службою підтримки клієнтів та іншими, покращувати клієнтський досвід. Допомагати клієнтам досягати їх цілей за рахунок зміни процесів та пріоритизації задач
  • активно впроваджувати зміни у всіх точках контакту з клієнтами: соціальні мережі, чат-боти, маркети, мобільний додаток, тощо
  • шукати найвдаліші рішення для покращення клієнтського досвіду через support та інструменти зворотного зв'язку
  • створювати на керувати feedback loops, збираючи інформацію для продуктової roadmap
  • забезпечити високий рівень задоволення клієнтів та індексу NPS
  • тестувати на запроваджувати нові підходи відслідковування метрик для визначення клієнтського досвіду


Челленджі на 3 місяці:

  • знайомство з усіма каналами, які дотичні до клієнтських відгуків (соціальні мережі, customer support, маркети, чат боти. Проведення аналізу та покращення існуючих процесів опрацювання відгуків
  • Вивчити та покращити показники Rider NPS. Налаштувати процеси взаємодії в продуктовій команді по реагуванню на зміни NPS
  • Запустити вимірювання NPS для водіїв (розробити методологію та технічну інтеграцію)


    Для досягнення результатів, тобі знадобляться
    :

    • 3+ роки досвіду роботи в технологічних проектах e-Commerce та consumer services
    • розуміння Customer Journey Map (UI/UX)
    • досвід роботи з великим масштабом даними для перевірки гіпотез та прийняття рішень
    • навички написання технічних завдань згідно з поточних вимог бізнес-процесів
                  Відповіді на питання
                  Як ти регулюєш свій робочий час?
                  • сам визначаєш зручний для себе час, але потрібно залишатися на зв'язку з 11:00 до 16:00
                  • самостійно вибираєш зручний формат (офіс/віддалено/міксований), працюй з будь-якого куточка України й світу
                  Як ти будеш прокачувати свої скіли в uklon?
                  • шеринг знань серед команд (лекції, курси, програма менторства)
                  • нелімітований бюджет на навчання
                  • корпоративну бібліотеку та підписку на Pluralsight
                  • оплачувані майстер-класи, тренінги, конференції хакатони тощо
                  • English lessons
                  Які ще у нас бенефіти?
                  • корпоративне медичне страхування
                  • програма опціонів для ключових менеджерів
                  • 20 робочих днів на відпустку
                  • 10 робочих днів на лікарняний
                  • інші соціальні бонуси та компенсації
                  • промокоди на поїздки від Uklon
                  Якщо ти шукаєш амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди tech/uklon.

                  Детальніше про компанію та команду: http://careers.uklon.ua

                  Поділитися цією вакансією:
                  По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Асі ✏️
                  Ася
                  HR Manager