Меню
Твоє ім`я
E-mail
Телефон
Посилання на LinkedIn
Коментар
Резюме
* Натискаючи кнопку "Відправити", Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Положенням про обробку та захист персональних даних та надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.
Твоє ім`я
E-mail
Телефон
Ім’я твого друга
E-mail твого друга
Телефон твого друга
Посилання на Linkedin друга
Коментар
Резюме
Мій друг знає, що я його рекомендую та надав згоду на обробку його пересональних даних згідно із Положенням про обробку та захист персональних даних
* Натискаючи кнопку "Відправити", Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Положенням про обробку та захист персональних даних та надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.
tech/uklon - продуктова IT-компанія, що розробляє провідний райдшерінг-сервіс. Щодня потужна it-команда tech/uklon прокачує одну з найбільших інфраструктур на ринку України, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів

Ми створюємо highload продукт, за яким ховаються амбітні технологічні челленджі, безперервні інновації та неочевидні ходи. Наш фреймворк роботи - тестувати нові гіпотези, пушити свої ідеї та використовувати останній стек технологій

Для нас немає фінішу або межі - ми мислимо глобально. Наш продукт змінює завтра через зміну нашого сьогодні

То ж приймай виклик та вступай у гру із світовими гігантами на рівних! Давай змінювати індустрію разом!
Приєднуйся до нас у ролі Менеджер відділу контролю якості
Що ми пропонуємо саме для цієї ролі:

  • Можливість росту в середині компанії
  • Прокачка софт скілів
  • Навчання, участь в тренінгах/ конференціях / лекціях
  • Можливість додаткового заробітку в середині відділу (додаткові зміни)
  • Плаваючий графік по бажанню або класичний з 9-00 до 18-00.
  • Конкурентна заробітна плата + бонуси та доплати
  • Цікаві та неординарні задачі
  • Ротація. Періодичність процесів для уникнення монотонності
  • Можливість зробити цей світ трішки кращим


Як саме ти можеш впливати на розвиток компанії:

  • Надавати зворотний зв'язок партнерам по запиту
  • Розбір конфліктних ситуацій
  • Робота з таблицями та базами даних


Челленджі на півроку
:

  • Успішне виконання поставлених цілей та задач


Для досягнення результатів, тобі знадобляться
:

  • Хороші комунікативні здібності
  • Гнучкість мислення
  • Стресостійкість
  • Самомотивованість
  • Чесність
  • Порядність
  • Наполегливість та самовіддача
  • Працьовитість
  • Автономність


Ми, звісно, навчимо, але добре мати:

  • досвід спілкування з клієнтами та вміння вирішувати спірні/конфліктні ситуації
  • не боятися приймати важливі рішення самостійно
                  Відповіді на питання
                  Як ти регулюєш свій робочий час?
                  • сам визначаєш зручний для себе час, але потрібно залишатися на зв'язку з 11:00 до 16:00
                  • самостійно вибираєш зручний формат (офіс/віддалено/міксований), працюй з будь-якого куточка України й світу
                  Як ти будеш прокачувати свої скіли в uklon?
                  • шеринг знань серед команд (лекції, курси, програма менторства)
                  • нелімітований бюджет на навчання
                  • корпоративну бібліотеку та підписку на Pluralsight
                  • оплачувані майстер-класи, тренінги, конференції хакатони тощо
                  • English lessons
                  Які ще у нас бенефіти?
                  • корпоративне медичне страхування
                  • програма опціонів для ключових менеджерів
                  • 20 робочих днів на відпустку
                  • 10 робочих днів на лікарняний
                  • інші соціальні бонуси та компенсації
                  • промокоди на поїздки від Uklon
                  Якщо ти шукаєш амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди tech/uklon.

                  Детальніше про компанію та команду: http://careers.uklon.ua

                  Поділитися цією вакансією:
                  По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Ксенії ✏️
                  Ксенія
                  HR Manager