Меню
Payroll Accountant
Uklon – провідний український райдшеринг-сервіс. Як продуктова IT компанія ми розробляємо та підтримуємо одну з найбільших інфраструктур на ринку країни, забезпечуючи взаємодію драйверів та райдерів.

Наші продукти – це додатки та веб-сайти, через які користувачі мають можливість робити замовлення автомобіля, а водії їх отримувати; ми створюємо власну систему управління внутрішніми процесами (CRM), власний картографічний сервіс та власне рішення, що відповідає за інтеграцію з платіжними провайдерами.

Команда Uklon використовує найновіші технологічні рішення та методології: продукт побудовано на базі мікросервісної архітектури з використанням хмарних обчислень. Наші експерти постійно вдосконалюють процес розробки. Маючи багато власних, ми також відкриті до твоїх ідей.

Щоб мати змогу впливати на розвиток продукту приєднуйся до Accounting team як Payroll Accountant.
Що треба робити:

  • Ведення кадрового обліку по компаніям групи (прийняття, звільнення, відпустки, відрядження, лікарняні, преміювання)
  • Формування та ведення штатного розпису по компаніям групи
  • Формування графіку відпусток
  • Нарахування резерву невикористаних відпусток
  • Відображення операцій по взаєморозрахунках з працівниками у бухгалтерському обліку (нарахування заробітної плати та всіх видів компенсацій та утримань в 1С)
  • Звітність по взаєморозрахунках з працівниками (об'єднана звітність з ЄСВ, ПДФО та військового збору; звіт по утриманню, звіт з праці; звіт по заборгованості з виплати заробітної плати)
  • Звітність по людях з інвалідністю та контроль дотримання квоти
  • Виплата авансу, заробітної плати та податків (ЄСВ, ПДФО, військовий збір)
  • Ведення та облік трудових книжок та особових справ співробітників
  • Заповнення кадрових даних в 1С
  • Формування та видача довідок працівникам


Цілі на 2 місяці:

  • Аудит ведення кадрового обліку в компаніях групи та адаптація його до норм чинного законодавства
  • Аудит наявності кадрових документів


Тому тобі будуть потрібні досвід та знання:

  • Вища профільна освіта (бажано "Облік та аудит")
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років
  • Знання кадрового та трудового законодавства
  • Знання 1С (УТП) на високому рівні
  • Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel)
Відповіді на питання
Які умови роботи?
• гнучкий графік
• можливість вибрати зручний формат співробітництва (офіс/віддалено/міксований), тому ти маєш можливість працювати з будь-якого куточка України, й світу
Які можливості для розвитку та росту?
• обмін знаннями серед команд (лекції, курси, програма менторства)
• корпоративна бібліотека та підписка на Pluralsight
• корпоративне навчання з англійської мови різних рівнів
• можливість відвідувати оплачувані семінари, майстер-класи, тренінги та конференції; хакатони, форуми, team building sessions
Які у нас ще беніфіти?
  • корпоративне медичне страхування
  • 10 робочих днів оплачуваних лікарняних на рік
  • 20 робочих днів оплачуваних відпусток
  • програма корпоративного страхування від COVID-19
  • інші соціальні бонуси та компенсації (допомога до народження дитини, додаткова відпустка у День Народження, вихідний за донорство та ін.)
Як ми піклуємося про твій Work-Life Balance?
• загальнокорпоративне дозвілля та дозвілля окремих команд
• гейміфікації, розіграші та інші цікаві активності
• різноманітні мастер-класи для співробітників та їх сімей, інші розваги
• спортивні секції (онлайн йога, футбол) та інші
Якщо ти шукаєш амбіційну продуктову компанію, орієнтовану на розвиток та світову експансію, зацікавлений у використанні новітніх технологій та готовий далі підвищувати свою експертизу, приєднуйся до команди Uklon.

Детальніше про компанію та команду:
http://careers.uklon.ua
Поділитися цією вакансією:
HR: Що тобі найбільше подобається в роботі?
Наталія: Якщо говорити про компанію в цілому, то мені подобається тепла та дружня атмосфера. Тут цінують кожного. В нас немає задач "на вчора", цінуються ініціативність і розвиток, підтримується автоматизація та впровадження інновацій.

Наталія, Accounting Lead
По всім питанням та з резюме — пишiть HR менеджеру Єлизаветі ✏️
Єлизавета
HR Manager